Alla inlägg den 21 oktober 2007

Av Fanny - 21 oktober 2007 21:59

Titta på bilden och så är allt sagt. En bild säger mer än tusen ord! Att dyka ner i det stora blå, framförallt utomlans, det bästa som finns! Har du provat det? Gör det! Åk till grekland och snorkla. Jag ser redan fram emot vår resa. Tänk, 2 av 52 veckor om året är superbra! Grekland. :)

Jag har massor av minnen av havet, under, eller i havet ;). Inte så konstigt att jag gillar det eftersom både min mamma och min pappa har varit lärare i dykning. :D Det är å härligt att bara sväva ner i ingenstans. Det känns verkligen levande. Haha, hur jag skriver! Men titta på bilden och tänk verkligen efter hur det känns. Helt underbart!! :D

Godnatt


Av Fanny - 21 oktober 2007 11:28

Idag har jag försovit mig och missade avgången till dagens aktivitet :P. Typist. Men det var jättehärligt att ligga i sängen och sova med mina underbara drömmar ;). Du ska bara veta! :)

Så jag hade tänkt att göra något viktigt idag, inte viktigt men ivarjefall att göra något åt dagen. Jag ska äta frukost, göra mig iordning, ta en prmenad med Kajsa-hunden, plpugga och jogga. Jag måste också säga att det är hundra gånger roligare att vara ute hos mamma. Vad jag trivs här :). Annars blir det en rätt platt med skön dag. För imorgon är det skola.. jaja, timmarna går, bäst att kliva upp, haha. :)

Kram på er :D

Presentation

Omröstning

Vad är du?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards