Alla inlägg den 18 oktober 2007

Av Fanny - 18 oktober 2007 19:06

Då har vi haft bad idag då. Jättekul faktist, lite synd bara att vi var indelade killar för sig och tjejer för sig, :P. Men annars gick det bra. UV-rugbyn var sådär. Jag tyckte inte det var speciellt roligt. Eller vad tyckte du Anna? Eftersom jag inte kan tryckutjämna fick jag as,as ont i huvudet. Det känns fortfarande! Plus att man alltid blir trött efter att ha badat. Men nu ks jag inte klaga! :D Viktioria sa att vi bara skulle ha bad en gång på höstterminen. Så då är detklart, men jag tycker det var roligt. Kan vi inte ha det en gång till ;).

Och han som "lärde" oss att spela frågade om jag har simmat förut. (Såklart man har simmat förut tänkte jag, haha. :)) Men då kom jag på att han tänkte ppå det här med att simma under vattnet. Då sa jag att min papppa har varit dykarinstruktör, kanske man har lärt sig lite av honom. :)

Kram på er :D

Presentation

Omröstning

Vad är du?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards