Alla inlägg den 13 oktober 2007

Av Fanny - 13 oktober 2007 23:47

Godnatt på er! :)

Idag har jag tjänat lite mer än 200 kr på att putsa alla fönster i huset och stryka och byta ut gardiner. Det var lättfötjänta pengar :), nu ska jag unna mig något.

Det var roligt att tessan skaffat en blogg, ska blir roligt att läsa den. :) Sara har också en blogg men jag vet inte om hon ska ha den eller inte, haha. :) Men jag ska lägga till den i mina länkar också, ifall att.

Godnatt igen, :)

Av Fanny - 13 oktober 2007 21:45

Tror du på horoskop? På stjärntecken? Tror du de passar in på vpåra egenskaper och drömmar de ditt stjärntecken säger, tror du på det? Jag är Lejon och det är ganska mycket som stämmer in på mig. :) Mest de positiva egenskaperna, haha. Gå in och kolla om det stämmer för dig, jag vill gärna veta vad du kom fram till. :) http://www.pausa.se/stjarntecken.asp?tecken=stenbocken , och på http://hem.passagen.se/lisach/astrologi.htm 

Lycka till!

Av Fanny - 13 oktober 2007 21:12

Har Tessan skaffat en blogg. www.my-life.bloggagratis.se.

Hon vet inte rikitgt hur och vad man ska skriva i en blogg, så gå inte och hjälp henne, haha. :)

Av Fanny - 13 oktober 2007 18:39

Vissa personer är bara helt otroliga! Om du går in på youtube och söker på paul pots, han chockar alla!

- Vad ska du göra här Paul Pots?

- Jag ska sjunga opera.

Alla skrattar, ingen tror honom. Och sen börjar musiken, han sjunger opera. Pupliken ställer sig upp och apploderar och skriker. Alla tycker om honom.

Hur kan man tänka så? Innan förstog de inte varför han var där, efter tävlingen står han där som en vinnare! :)

Jag tyckte han var helt otrolig, okej, jag gillar inte opera. Men så mycket som de tvivlade på honom innan var mer än jag visste fanns. När han var klar stog de upp, jag rös! Se klippet på youtube!!

Presentation

Omröstning

Vad är du?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards