Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av Fanny - 15 oktober 2007 21:43

Nu är jag verkligen påväg att bli sjuk, nejnej. Jag vill inte! Jag har grymt ont i halsen och jättesnuvig, inge roligt. Jag tycker det är pinsamt att vara halvsjuk och förkyld på skolan. Speciellt då vi ska intervjua imorgon.. Jättekul!? :P

Jag ska gå och lägga mig tidigt idag. Så att jag nångång blir frisk! Men jag har faktist sovit jättemycket, ca 10 h varje natt i nu 3 dagar. Att man endå är sjuk?

Godnatt alla vänner som läser det är :), även till dig om du är en bakant eller bara en allmän bloggare, haha, godnatt :D.

Av Fanny - 15 oktober 2007 14:28

*Pekar på inlägget nedan..

Har sjukt tråkigt! Kemi..

Okej, det är kul (när man kan :P)

Av Fanny - 15 oktober 2007 13:59

Ja.... Nu sitter jag på kemin. Sjukt tråkigt. Vi ska repitera hela kapitel 4 OCH 5. =omprov. Men vi slutar snart, eller? Halv, en halvtimme.

Sedan  har vi språk, sedan måste jag hjälpa till att stapla ved, det hade jag glömt bort. Nej. Sedan ska jag plugga, matte och kemi. Sedan ska jag sova. Men vilken roligt dag!?

Och så är jag sjuk. Förkyld och jätteont i  halsen. Nä, ingen rolig dag. Men på språket ska jag träffa sara :). Therese lä väl slute tidigare, som valigt :). Synd att inte all vi tre kunde åka buss hem idag. Menmen, eftersom vi alla går på tre olika skolor och bussarna går en gång i kvarten. Men ibland kan man tajma in :). Jag träffar ju dig Therese påp södrabussarna :).

Kram på er :)

Presentation

Omröstning

Vad är du?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards