Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av Fanny - 19 oktober 2007 22:45

Goda egenskaper:

- Generös och trygg. Har ett charmfullt sätt som gör dig uppskattad av många. Du utstrålar en stolthet över dig själv och vad du gör i livet.

- Ingenting är omöjligt för dig, det tar bara mer eller mindre tid.

- Du är ödmjuk och tillgiven inför livet och har en förmåga att också uppskatta andra människor för vad de gör och säger.

Så tänker du:

- Du har en mycket stark vilja och drivs av beröm och uppskattning. Om du stöter på motstånd eller attackeras orättvist ryter lejonet inom dig.

- Tycker om att njuta av livet och gör gärna vardagen till en fest.

- Traditioner och familjekänsla ligger dig varmt om hjärtat.

- Har hög moral, något du också förväntar dig hos dina närmsta.

Kärlek och vänskap:

- Har mycket romantisk syn på kärleken.

Genom din charm får du lätt kontakt med människor och du faller mycket lätt för smicker.

- Älskar att bli uppvaktad och ompyslad, men lika mycket av att få ge av din kärlek. Din passion för den du valt att älska kan ingen ta miste på!

- Du är mycket barnkär och skulle bli en mycket bra mor.

Här finner jag goda vänner och kärlek:

Passar mycket bra med: Väduren, Skytten, Lejonet och Tvillingarna.

Sämre förutsättningar med: Kräftan, Vattumannen och Jungfrun.


Och jag måste tillägga att nästintill allt detta stämmer in på mig, haha, jag är ett lejon!

Och om det är en vädur, skytt eller lejon som läser detta och kanske vet vem jag är, hojta gärna till. :)


Ha det bra alla och sov gott, en stor kram, det kan ni behöva :D Godnatt



Av Fanny - 19 oktober 2007 21:43

Haha, såg du den. Alldeles nyss på tv4. Det var reklam fr ett par skor. Och så var det några tår och fötter som sjung: "Fötterna demostrerar, fötterna har fått nog ..." Haha, jag tyckte den var jätterolig. Vad vi skratta. :D

Av Fanny - 19 oktober 2007 19:59

Fredag varannan vecka när jag är hos mamma är så himla bäst. Jättemysigt. Detta händer varje fredag då jag är hos mamma:

- För kommer jag hem. Är oftast hemma själv och bara degar runt. Jonna kanske också är hemma. Djuren och systrarna. Jättelugnt och skönt. Bra efter en jobbig vecka i skolan.

- Sedan kommer familjen hem. En glad Emil, en super sprallig hund. Och en glad mamma och Janne.

- Fram mot kvällen lagar vi tacos alla och lyssnar på radio.

- Tacos. Ljus och trevligt prat. Om allt möjligt.

- Idol. Blandade känslor. Haha, vi typ bråkar om vem som var bäst och så. Alla "skriker" TYST! Haha, fredag ;) Glömde att säga att vi käkar godis också. Jättegott :)

Glömde berätt att Emil altid är trött på fredagar och han grinar lite och sedanblir det tyst, ingen fara, han sover bara ;)


Kram på er alla och hoppas att ni också får en bra fredag :D


Av Fanny - 19 oktober 2007 12:42

Om du tycker det låter roligt med rubriken lunch kan du läsa vidare. Hmm, kemiprov snart då. Jättebra, eller inte.

Åh, vad jag längtar till jag kommer hem, kanske ska jag rida. Om mamma nu kommer hem i tid. Eller jag vill nog bara ta det lugnt. Fast om man väl kommer iväg går det bra. Hoppas ni får en rolig fredag. :D


Kram på er, en stor kram till välbekanta som läser detta. Och önska mig lycka tillpå kemiprovet. Jag ska inte säga tack, jag lärde mig av Anna igår att man inte ska säga tack. Då lyckas man inte. Så önska mig lycka till och så får vi se hur det går. :D


Av Fanny - 19 oktober 2007 09:15

Kemiiiiiiiii prov idag då... Kan jag det då? Nej. Tyvärr, måste träna på lunchen. Jag var jättetrött idag. Idag? Ja, nu och jättetrött i morse. Herregud, är det meningen att man ska kliva upp 20 över sex!? Mitt i natten, tur att det är fredag. :) Helg.

Haha, gud vad Sara pratade igår, eller hur Tessan? :) Pratkvarn. :D


Kram

Presentation

Omröstning

Vad är du?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards