Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av Fanny - 12 oktober 2007 22:39

Varför? Hon skulle kunna gå till final, om en agnes. En äkta agnes, fast en Patrizia. Hon är sjukt duktigt, inte ett dugg nervös och närvaro i blicken. Medkänsla och gåshud, vad mer kan man begära? Jo, att hon fick stanna. Men nu är hon borta, varför!? Kunde inte alla rösta en enda gång på henne, då hade det varit Sam som åkt ut. Han är inte värd att ha kvar, hon tar större plats, en mer värdig artist!

Hoppas allt går bra Patrizia, jag hoppas inte att det var sista gången jag hörde eller såg dig :). Du är en grym artist, go gril!

Av Fanny - 12 oktober 2007 21:28

Ikväll missade jag tre personer för att jag har varit och bowlat med mina två vänner :), det var skitroligt!

Jag har kollat igenom idol-deltagarna och har ett ord, mäktigt! Vilket startfält. Alla är jättebra, vissa mer och vissa mindre. Men jag måste säga att det är grymt kul att sätta sig på fredagarna och bara njuta igenom idol! :)

Av Fanny - 12 oktober 2007 16:45

Jag sitter på youtube och lyssnar på gammla idolavsnitt av Agnes Carlsson. Fy fan vad hon är bra! Gå in och lyssna på henne, hon är jätteduktig! :) En solklar vinnare. Heja Agnes! :)Otroligt vackert namn också ;).


Av Fanny - 12 oktober 2007 12:14

Jag säger förlot, för jag skrev inte igår va? Men just nu sitter jag på skolan. Vi sitter fler pers runt ett bord och väntar på att vi ska börja, så vi får gå hem sen. Vad skönt! Ikväll ska vi bowla. :) Jag,  Sara och Therese.  

Presentation

Omröstning

Vad är du?
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards